خلاصه قسمت اول سریال تو زیبایی
































از همه چیز از همه جا

امروز خلاصه قسمت اول سریال تو زیبایی رو به درخواست مینا جون میگذارم

قسمت اول:

فیلم از توی کلیسا شروع میشه! دختری به نام جما ( نقش اول فیلم) میخواد بشه راهبه و توی کلیسا کارآموزه. یه جلسه هست که ملت هستن و جما دیر می رسه! حالا که رسیده یه بچه هه رو می بینه که داره آهنگ گوش میده و بهش میگه خاموشش کنه و اونم نمی کنه!

حالا جما سعی می کنه به زور این ام پی فور پلیر رو خاموش کنه و دست گل به آب میده چون اصولاً بسیار انسان چلمنگیه! ام پی فور پلیر میفته و آهنگش شدیداً پخش میشه!

خب صحنه عوض میشه و کنسرت یه گروه خوانندگی معروف به اسم (آ.آنجل ) رو نشون میده که سه نفر توش هستن: شین وو، تاکیونگ و جِرِمی.

 کنسرتم تموم میشه و حالا گروه خوانندگی و مدیر گروه و اینا نشستن توی ماشین و دور همی حرف می زنن! مث که تاکیونگ که خواننده ی اصلی گروهه یکم حنجرش دچار مشکل شده و دنبال نیروی جدیدن و رییس میگه قراره یه شخص جدید بیاد که فرشته است به اسم گومی نام!

 حالا جما نشون داده میشه که برای انجام مأموریتی از طرف خواهر روحانی راه افتاده که یهو توسط یه مردی که سوار ماشینش هستن تعقیب میشه. اسم این مرده هست ( مدیر ما). که جلوشو می گیره و خلاصه باهاش حرف می زنه!

 جما یه برادر دوقلو داره به نام گومی نام. مرده بهش میگه گومی نام توی دردسر افتاده چون گروه خوانندگی ا. انجل بهش تقاضا داده که بیاد بخونه براشون اما الان گومی نام مشکل داره و برای درمانش رفته آمریکا. خلاصه اصرار و اصرار تا اینکه جما راضی میشه بیاد و به جای گومی نام ورقه های قرار داد رو امضا کنه!

اینجا پسر شاخ و مغرور گروه تاکیونگ سر می رسه و میگه این گومی نام باید تست بده تا من قبولش کنم! خلاصه مدیر (ما) و گومی نام حسابی نگران میشن و حالا تاکیونگ این دختره رو برده تست خوانندگی و درم قفل کرده. دختره هم مجبوره بخونه دیگه!

تاکیونگ میگه یا می خونی یا قراردادو پاره می کنم! و حالا گومی نام تقلبی یعنی جما که از این به بعد بهش میگیم گومی نام تا وقتش برسه(!) شروع می کنه به خوندن و تاکیونگ و شین وو و جرمی توی کف می مونن!

خب بعد از این قضیه جما میخواد برای ادامه تحصیل راهبگی بره به روم اما مدیر ما میاد میگه که بازم باید نقش بازی کنی چون که میخوان مصاحبه مطبوعاتی انجام بدی اما اینبار جما یا گومی نام تقلبی دیگه قبول نمی کنه!

 از قضا این سه خواننده معروف هم همون روزی که جما میخواد بره روم توی فرودگاهن!

تاکیونگ میره قهوه بخوره که یهو میخوره به جما! جما بلیتش میفته اما تاکیونگ که عینکشو بر می داره و جما اونو میشناسه پا میزاره به فرار و تاکیونگ هم در حالی که بلیت جما دستشه هاج و واج مونده!

 حالا تاکیونگ دنبال جماست تا بلیتو بهش بده! تاکیونگ هم به دو تا هم گروهیش می زنگه و میگه بگردید دنبال یه دختر با لباس راهبه! حالا جما بدو اونا بدو! جما میخواد خودشو مخفی کنه!

دیگه خلاصه بلیت به جما نمی رسه و در آخر تصمیم می گیره به خاطر داداشش بشه گومی نام و تا یه ماهی که اون برگرده جای اون نقش بازی کنه! چرا که داداشش آرزو داشته بشه خواننده و معروف بشه تا از این طریق مادرشون رو پیدا کنن!

 خب حالا مستقر شدن! گومی نام میاد توی اتاق تاکیونگ بی کله و بدون اجازه! تاکیونگ چه واکنشی نشون میده؟!

 خب گومی نام رفته قایم شده توی دستشویی اما گند می زنه یعنی صدا میاد و تاکیونگ میاد و دستشویی و گومی نام چلمنگ یه دست گل دیگه به آب میده! بعله! آب های داخل دستشویی تو صورتش خالی میشه!!!

 و حالا توصیه های تاکیونگ:

1. بدون اجازه به من دست نزن بدم میاد!

2. بدون اجازه نیا توی اتاقم!

3. بدون اجازه دست به چیزام نزن!

 حالا می نام و بچز ا. انجل اومدن کاباره و چون می نام بچه مثبت بوده تالا حالا یهو کلی ویسکی می خورن و وای که مست میشه بدجور!

 مسئول لباس و گریم اونجا هم چون با مدیر ما رابطه دارن می دونه که می نام دختره! هه هه!

خب می نام حالش شدیدا بد شده به خاطر ویسکی و اومدن پشت بوم! اما میخواد بیاره بالا! وبعد جلوی تاکیونگ شدیدا وسواسی میاره بالا! به به چه شود!

 بعد توهم زده و نزدیکه که از پشت بوم بیفته که تاکیونگ می گیرتش و میفته روی تاکیونگ!!!

بعدم خوابش می بره و میره توی رؤیا!!!

 



نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:خلاصه,سریال,تو زیبایی,ساعت 12:38 توسط گربه ناناش|


آخرين مطالب
» متن ترانه زیبای Let Me Be The One
» خلاصه قسمت اول سریال تو زیبایی
» خلاصه قسمت اول سریال تو زیبایی
» اگر دابل اس دختر بودن!!
» موزیک ویدئو again
» ss501
» دوست دخترم روباهه
» کارهای روزانه یک دختر دانشجو
» قوانین مسخره ایالت های آمریکا
» دختر کره ای!
» دخترچینی!
» زنان کره ای خیلی وقت پیشا!!!!!
» دختر کره ای وچینی(2)
» با خنگول و دوستانش
» دونگ یی و یی سان
» حیوانات باغ پرندگان اصفهان
» تلخ تلخ ولی حقیقی.......
» بیس بال در بهشت!!
» موزیک ویدئوی whenever you call
» متن موزیک ویدئوkiss kiss

Design By : Pichak